Nabídka zboží
Výběr z novinek
Honor Protective originální ochranný kryt pro Honor 6X
Cena: 249,- Kč
Beeyo Wind ochranný kryt pro Huawei Y5 II, Y6 II Compact
Cena: 249,- Kč
Goospery i-Jelly Case TPU ochranný kryt pro LG G6
Cena: 199,- Kč
Důležité informace
Kontakty
telefon: 545 218 757
email: info@1m.cz
Provozní doba:
Po-Pá: 9:00 - 18:00
další kontaktní informace
Prodejna

1M.cz - první mobilní
Hviezdoslavova 29
627 00 Brno - Slatina

Provozní doba:
Po-Pá: 09:00 - 18:00

Kde a Kdy nás najdete

Akční nabídka
Anymode KickStand Case ochranný kryt pro Samsung Galaxy S III, Galaxy S3 Neo
Akční cena: 99,- Kč
Bugatti UltraThin FlipCase flipové pouzdro pro Samsung Galaxy S4 Mini
Akční cena: 149,- Kč
Nokia DC-50 - Přenosná bezdrátová nabíjecí podložka se záložním zdrojem, powerbanka 2400mAh
Akční cena: 890,- Kč
Esperanza EMV300 brýle pro virtuální realitu
Akční cena: 499,- Kč
Blue Star CAR 5120 univerzální držák do auta s přísavkou na sklo pro mobilní telefon, mobil, smartphone
Akční cena: 349,- Kč
Náš tip
NUBIA Z11 MINI S + BRÝLE PRO VIRTUÁLNÍ REALITU ESPERANZA v ceně 499Kč ZDARMA
Cena: 8.990,- Kč
CellularLine Book Uni 2XL univerzální flipové pouzdro pro mobilní telefon, mobil, smartphone
Cena: 399,- Kč
Puro 0.3 Ultra Slim ultratenký ochranný kryt pro Samsung Galaxy S5, Galaxy S5 Neo
Cena: 99,- Kč
USAMS Slim ochranný kryt pro Apple iPhone 6
Cena: 199,- Kč
Krusell FlipCover Boden pouzdro pro Samsung Galaxy S5 Mini
Cena: 199,- Kč

Skupiny informací:

Obchodní podmínky

Kontaktní údaje / Prodávající

Název: KOBONA SALE s.r.o.

Sídlo: Langrova 814/15, 627 00 Brno

IČ: 05201284

Zapsaná: u Krajského soudu v Brně, spisová značka C 94073.

Telefon: +420 545 218 757

E-mail: info@1m.cz

Kontaktní adresa: Hviezdoslavova 29, 627 00 Brno Slatina

Seznam provozoven: 1M.cz - První Mobilní, Hviezdoslavova 29, 627 00 Brno Slatina

Provozní doba: Po-Pá 09:00-18:00. So, Ne a státní svátky Zavřeno.

 

1. Základní ustanovení.

Spotřebitel je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání ani jménem nebo na účet podnikatele.

 

Podnikatel je ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele je považován mj. pro účely ochrany spotřebitele také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

 

Kupující je buď Kupující spotřebitel anebo Kupující podnikatel, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

 

2. Informace

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

 

Informace o přijímaných způsobech platby jsou uvedeny zde. Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby.

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.

 

Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.

Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

 

3. Doručování zboží

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, dle uvedené skladové dostupnosti. Stav skladu je uveden u každého zboží zvlášť. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle neprodleně a bez zbytečných průtahů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Spotřebiteli se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval. Podnikatel má povinnost zboží při převzetí překontrolovat.

 

Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, odešle prodávající kupujícímu spolu se zbožím nebo ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou pracovních dnů od převzetí zboží spotřebitelem.

 

Není-li u zboží přiložen záruční list, slouží vždy jako záruční list daňový doklad.

 

Cena a způsob doručení (informace zde).

 

Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč, maximálně však 300,- Kč. Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.

 

4. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

Smlouva uzavíraná distančním způsobem je taková smlouva, při jejímž uzavírání jsou používány výhradně komunikační prostředky, které umožňují uzavřít smlouvu bez současné fyzické přítomnosti stran. Tedy veškeré prostředky dálkové komunikace, jako je například eshop, internet, telefon, email a podobně.

 

V případě, že nejste spotřebitel, ale podnikatel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.

 

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

 

Odstoupení od smlouvy spotřebitel prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Spotřebitel nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží. Nejjednodušší způsob uplatnění je odstoupení doručit spolu se zbožím.

 

Prodávající je povinen spotřebiteli vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání, a to na základě vystaveného opravného daňového dokladu. Peníze za zboží budou poukázány na bankovní účet spotřebitele co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k potvrzení převzetí opravného daňového dokladu a k doručení vraceného zboží zpět k prodejci nebo prokáže-li spotřebitel, že zboží již odeslal.

 

Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od prodávajícího obdržel. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží spotřebitel převzal. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně spotřebitele.

 

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

 

Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

 

Spotřebitel bere na vědomí skutečnost, že jsou-li se zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od kupní smlouvy, darovací smlouva pozbývá účinnosti a spotřebitel je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky včetně všeho, oč se obohatil. V případě, že tyto nebudou vráceny zpět, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení spotřebitele. Není-li vydání předmětu bezdůvodného obohacení dobře možné, má Prodávající právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny.

 

Jednoznačně preferujeme uplatnění odstoupení od smlouvy přes náš online formulář - http://www.1m.cz/odstoupeni/

Vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy je dostupný zde.

 

5. Práva a povinností z vadného plnění

Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

 

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit opravou), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

 

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

 

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

 

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

 

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

 

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době. U použitého zboží lze záruční dobu zkrátit na 12 měsíců, takové zkrácení doby vyznačí prodávající v potvrzení o povinnostech z vadného plnění nebo na prodejním dokladu.

 

V této lhůtě může Kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

- odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;

- bezplatné odstranění vady opravou;

- přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo

- vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

 

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

 

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

 

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

 

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

 

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva kupujícího. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

 

6. Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

 

Jednoznačně preferujeme uplatnění reklamace přes náš online formulář - http://www.1m.cz/reklamace/nova-reklamace/

Ukázkový formulář k uplatnění reklamace vady zde.

Ukázkový formulář k uplatnění reklamace jakosti zde.

 

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

 

Nezvolí-li spotřebitel své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

 

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

 

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě nebo pokud se nejedná o kupujícího podnikatele, který není spotřebitelem. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. V případě podnikatele vyřizuje prodávající reklamaci v co nejkratší době, nejpozději do 60 dnů ode dne uplatnění reklamace.

 

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

 

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, neběží nová lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění.

 

Prodejce umožňuje sledovat stav vyřízení reklamace on-line na http://www.1m.cz/reklamace-odstoupeni/stav/. Dále může prodávající poskytnout informace o stavu a vyřízení reklamace kupujícího emailem reklamace@1m.cz nebo telefonicky na čísle +420 545 218 757.

 

Vrácení kupní ceny na základě zákonného odstoupení od kupní smlouvy v rámci reklamace, provede prodávající na základě vystaveného opravného daňového dokladu. Peníze budou poukázány na bankovní účet kupujícího co nejdříve, ne však dříve než dojde k potvrzení převzetí opravného daňového dokladu a sdělení čísla bankovního konta kupujícím.

 

U oprávněné reklamace náleží spotřebiteli náhrada účelně vynaložených nákladů.

 

7. Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

 

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

 

Pro zlepšení služeb může prodejce s Vaším souhlasem zpracovávat tzv. "cookies". V souladu s ustanovením Směrnice 95/46/ES je zajištěno, aby uživatelé byly informování, které "cookies" se ukládají do koncového zařízení, jež používají, informace zde. Uživatelé mají možnost odmítnout ukládání "cookies" do jejich koncových zařízení, například tak, že spustí ve svém prohlížeči tzv. anonymní prohlížení.

 

8. Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

 

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce.

 

V případě, že dojde mezi prodávajícím a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

 

Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2

E-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz

 

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

9. Ostatní

Všechny ústní a písemné údaje o vhodnosti a možnosti použití dodávaného zboží jsou sdělovány podle nejlepšího vědomí prodávajícího. Představují však pouze jeho hodnoty zkušeností a informací, které prodávající sám získal od výrobce či svého dodavatele.

 

Prodávající zajišťuje zpětný odběr elektrozařízení, baterií a akumulátorů v souladu s příslušnými právními předpisy. Zákazník je oprávněn odevzdat staré elektrozařízení při nákupu nového obdobného elektrozařízení nebo baterií či akumulátorů.

 

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

 

Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

 

Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

 

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2017.