Nabídka zboží
Výběr z novinek
CellularLine Second Glass Capsule ochranné tvrzené sklo na kompletní displej pro Huawei Nova
Cena: 499,- Kč
Nillkin Nature TPU tenký gelový kryt pro Huawei P9 Lite (2017)
Cena: 249,- Kč
NOKIA 150 (RM-1189) + POUZDRO GOLLA v ceně 199Kč ZDARMA
Cena: 980,- Kč
Důležité informace
Kontakty
telefon: 545 218 757
email: info@1m.cz
Provozní doba:
Po-Pá: 9:00 - 18:00
další kontaktní informace
Prodejna

1M.cz - první mobilní
Hviezdoslavova 29
627 00 Brno - Slatina

Provozní doba:
Po-Pá: 09:00 - 18:00

Kde a Kdy nás najdete

Akční nabídka
Nokia SU-39 stylus pro odporové dotykové displeje
Akční cena: 79,- Kč
Forever MA-100 Multiadapter celosvětová nabíječka s 2x USB výstupem a redukcemi elektrických zásuvek
Akční cena: 399,- Kč
Sony SBH60 Stereo Bluetooth Headset
Akční cena: 1.099,- Kč
SAMSUNG SM-A310F GALAXY A3 (2016) + POUZDRO REDPOINT VELVET v ceně 299Kč ZDARMA
Akční cena: 5.479,- Kč
Bugatti ClipOnCover Premium odolný ochranný kryt pro Samsung Galaxy S4, Galaxy S4 LTE-A
Akční cena: 249,- Kč
Náš tip
CPA nabíječka do sítě s USB výstupem 1A pro mobilní telefon, mobil, smartphone
Cena: 199,- Kč
Samsung EE-D100TNW Universal Desktop Dock s microUSB konektorem
Cena: 499,- Kč
USAMS US-SJ117 opletený USB kabel s Apple Lightning konektorem a koženým pouzdrem
Cena: 339,- Kč
Nillkin Magic Disk II základna bezdrátového Qi nabíjení pro mobilní telefon, mobil, smartphone
Cena: 749,- Kč
Karl Lagerfeld Peekaboo Soft Case ochranný kryt pro Apple iPhone 7 (KLHCP7TRGPABBL)
Cena: 499,- Kč

Skupiny informací:

Reklamační řád

Kontaktní údaje / Prodávající
Název: KOBONA SALE s.r.o.
Sídlo: Langrova 814/15, 627 00 Brno
IČ: 05201284
Zapsaná: u Krajského soudu v Brně, spisová značka C 94073.
Telefon: +420 545 218 757
E-mail: reklamace@1m.cz
Kontaktní adresa: Hviezdoslavova 29, 627 00 Brno Slatina
Seznam provozoven: 1M.cz - První Mobilní, Hviezdoslavova 29, 627 00 Brno Slatina
Provozní doba: Po-Pá 09:00-18:00. So, Ne a státní svátky Zavřeno.

Článek 1
Úvodní ustanovení
Práva kupujícího z vadného plnění (dále jen “reklamace“) musí být vždy uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem. Záležitosti tímto reklamační řádem neupravené se řídí Obchodními podmínkami prodávajícího a právním řádem České republiky. Prodávající seznámí kupujícího s tímto reklamačním řádem vhodným způsobem a na žádost kupujícího mu jej předá v textové podobě. Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami prodávajícího. Tento reklamační řád je v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele ve znění ke dni 1. 1. 2014.

Spotřebitel je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání ani jménem nebo na účet podnikatele.

Podnikatel je ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele je považován mj. pro účely ochrany spotřebitele také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

Kupující je buď Kupující spotřebitel anebo Kupující podnikatel, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

Prodávající neodpovídá za vady v těchto případech:
  • je-li vada je na věci v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny,
  • jde-li o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží při převzetí kupujícím,
  • vada vznikla na věci opotřebením způsobeným obvyklým užíváním, nebo vyplývá-li to z povahy věci (např. uplynutím životnosti),
  • je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením,
  • zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami,
  • vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího.

Článek 2
Uplatnění reklamace
Kupující má právo uplatnit reklamaci u prodávajícího, v kterékoliv jeho provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v kontaktním místě podnikání. Prodávající zabezpečuje přítomnost pracovníka pověřeného přijímat reklamace po celou provozní dobu. Reklamaci lze rovněž uplatnit u osoby, která je k tomu určena v potvrzení, které prodávající kupujícímu vydal, na účtence či v záručním listě, je-li určená osoba v místě prodávajícího nebo v místě kupujícímu bližším.
Kupující je povinen prokázat, že mu náleží právo uplatnit reklamaci, zejména doložit datum koupě. Spotřebitel buď předložením prodejního dokladu, potvrzení o povinnostech prodávajícího z vadného plnění záručního listu, popř. jiným věrohodným způsobem. Kupující Podnitel je vždy povinen předložit prodejní doklad. Kupující není oprávněn uplatnit reklamaci na vadu, která byla vytýkána již v minulosti, pokud na ni byla poskytnuta přiměřená sleva z kupní ceny.
Pokud by uplatnění práva z vad mělo spotřebiteli činit značné obtíže, zejména proto, že věc není možné dopravit do místa uplatnění reklamace běžným způsobem či se jedná o zboží, které je zamontované či součástí nemovitosti, posoudí prodávající vadu po dohodě s kupujícím buď na místě, nebo jiným způsobem. Kupující je v takovém případě povinen poskytnout prodávajícímu potřebnou součinnost.

Článek 3
Lhůta pro uplatnění práv


Kupující může svá práva z vadného plnění uplatnit ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. U použitého zboží lze lhůtu pro uplatnění práv z vadného plnění zkrátit na 12 měsíců, takové zkrácení lhůty vyznačí prodávající v potvrzení o povinnostech z vadného plnění nebo na prodejním dokladu. Po uplynutí lhůty nelze právo z vad u prodávajícího uplatnit, ledaže se smluvní strany dohodnou jinak nebo prodávající či výrobce poskytne zvláštní záruku za jakost nad rámec jeho zákonných povinností.
Kupující svá práva z vadného plnění uplatní bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že na zboží je vada. Prodávající neodpovídá za zvětšení rozsahu poškození, pokud kupující zboží užívá, ačkoliv o vadě ví. Uplatní-li kupující vůči prodávajícímu vadu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění po dobu, po kterou je zboží v opravě a kupující je nemůže užívat.
Kupující bere na vědomí, že v případě výměny zboží v rámci vyřízení reklamace neběží nová lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění. Lhůta skončí 24 měsíců od převzetí po koupi reklamovaného zboží.
Lhůtu k uplatnění práv z vad nelze považovat za stanovení životnosti zboží, ta se liší s ohledem na vlastnosti výrobku, jeho údržbu a správnost a intenzitu užívání nebo dohodu mezi kupujícím a prodávajícím.

Článek 4
Vyřízení reklamace


Prodávající je povinen o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitějších případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady. Prodávající je povinen vydat kupujícímu písemné potvrzení, ve kterém uvede datum a místo uplatnění reklamace, charakteristiku vytýkané vady a kupujícím požadovaný způsob vyřízení reklamace. Prodávající kupujícího informuje o vyřízení reklamace primárně elektronicky a to emailem. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, u spotřebitele nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě nebo pokud se nejedná o kupujícího podnikatele, který není spotřebitelem. V případě podnikatele vyřizuje prodávající reklamaci v co nejkratší době, nejpozději do 60 dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Způsob vyřízení reklamace a dobu jejího trvání je prodávající povinen kupujícímu písemně potvrdit. Kupující není oprávněn bez souhlasu prodávajícího měnit jednou zvolený způsob vyřízení reklamace vyjma situace, kdy jím zvolený způsob řešení není možno vůbec nebo včas uskutečnit.
Kupující je povinen převzít si reklamované zboží do 30 dnů ode dne, kdy měla být reklamace nejpozději vyřízena, po této době je prodávající oprávněn účtovat si přiměřené skladné či zboží svépomocně prodat na účet kupujícího. O tomto postupu musí prodávající kupujícího předem upozornit a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k převzetí zboží.

Článek 5
Jakost při převzetí


Prodávající prohlašuje, že zboží předává kupujícímu v souladu s ustanovením § 2161 občanského zákoníku, tedy:
  • zboží má vlastnosti, které si kupující s prodávajícím ujednali, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • zboží se hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

V případě, že zboží při převzetí kupujícím neodpovídá výše uvedeným požadavkům, má kupující právo na dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze věci nepřiměřené. Pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Článek 6
Odpovědnost prodávajícího za vadu, která je podstatným a nepodstatným porušením smlouvy


Odpovědnost prodávajícího za vady, které jsou podstatným nebo nepodstatným porušením smlouvy, se použije na vady zboží vzniklé v době 24 měsíců od převzetí, a to pro vady, u kterých se neuplatní odpovědnost za jakost při převzetí podle čl. 5. Vada je považována za podstatné porušení smlouvy v případě, kdy by kupující smlouvu neuzavřel v případě, že by vadu při uzavírání smlouvy předvídal, v ostatních případech se jedná o vadu, která není podstatným porušením smlouvy.
Je-li vada podstatným porušením smlouvy, má kupující dle své volby právo na dodání nové věci, opravu, přiměřenou slevu nebo na odstoupení od smlouvy (s právem na vrácení kupní ceny v plné výši). Je-li vada nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady nebo přiměřenou slevu.

Právo na dodání nové bezvadné věci, výměnu součásti, slevu z ceny nebo odstoupení od smlouvy má kupující bez ohledu na charakter vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad.

Článek 7
Náklady reklamace a řešení sporů


Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má spotřebitel právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva.
V případě, že prodávající reklamaci zamítne jako neoprávněnou, může se kupující, nebo po dohodě s prodávajícím obě strany, obrátit na soudního znalce z oboru a vyžádat si zpracování nezávislého odborného posouzení vady.
Nedojde-li k dohodě mezi kupujícím a prodávajícím, může se spotřebitel obracet na existující systémy mimosoudních řešení spotřebitelských sporů, případně kupující na příslušný soud.

Článek 8
Smluvní záruka za jakost

Poskytl-li prodávající nad rámec svých zákonných povinností záruku za jakost, její uplatnění se řídí tímto reklamačním řádem, pokud potvrzení o povinnostech prodávajícího z vadného plnění (záruční list) nebo smlouva nestanoví něco jiného.

Článek 9
Nepovinná registrace reklamace


V rámci zjednodušení jakéhokoliv reklamačního řízení nabízí naše společnost možnost vyplnění online formuláře a registraci reklamace na http://www.1m.cz/reklamace/nova-reklamace/. Díky této registraci obdržíte infromace kam a jak reklamaci zaslat, můžete sledovat stav reklamace, případně stáhnout reklamační formulář.

Tento reklamační řád je účinný od 1. ledna 2017.